یادایام

روزمرگی های ماندگار امین جوانشیر

روزمرگی های ماندگار امین جوانشیر

سلام.
هیچ حرفی برای گفتن نیست؛
جز اینکه..
مینویسم تا بماند.

آخرین مطالب
  • ۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۶ شله*
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

چهارشنبه - 25 دی 1392

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷ ب.ظ
پریروز حضرت آقا در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار تهران از کلید واژه مدیریت جهادی استفاده کردند و گفتند که برای موفقیت باید روحیه و مدیریت جهادی وجود داشته باشه. و بعد هم اون رو بسط دادند به کل کشور و مسائل اون. علاوه بر این صحبت هایی هم درباره سبک معماری شهری بیان کردند.
دیروز به ذهنم رسید از این دو موضوع گزارشی تهیه کنم و امروز از صبح رفتم دفتر خبرگزاری تا روی اون ها کار کنم. یکی از موضوعات مدیریت جهادی در بسیج دانشجویی و اون یکی هم سبک معماری پیرامون حرم مطهر بود که خب هنوز کار داره..
اما امروز ظهر فهمیدم جلسه ای دفتر مشهد ترتیب داده و آقای عسکری عضو تیم مذاکره کننده آقای جلیلی با 5+1 رو دعوت کرده تا درباره توافق ژنو صحبت کنه. برام جالب بود و مشتاق شدم ببینم دیدگاه یک همچین نفری درباره توافق چیه.
جلسه فوق العاده بود. پرمحتوا در حد لالیگا. 2 ساعت و 45 دقیقه طول کشید ولی اگه به اذان مغرب نمیرسیدیم آقای عسکری مطمئنم بیشتر هم ادامه میداد. ما که دیگه آخرش داشت اشکمون در میومد. البته نه به خاطر طولانی شدن جلسه، به خاطر روشن شدن گندهایی که تیم مذاکره کننده در توافق به بار آورده بود.
بعدا در جایی دیگر خواهم گفت..
۹۲/۱۰/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
امین جوانشیر

توافق ژنو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">