یادایام

روزمرگی های ماندگار امین جوانشیر

روزمرگی های ماندگار امین جوانشیر

سلام.
هیچ حرفی برای گفتن نیست؛
جز اینکه..
مینویسم تا بماند.

آخرین مطالب
  • ۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۶ شله*
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

تفاوت

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۵ ب.ظ

سال‌ها پیش با خودم میگفتم حتا اگه رتبه یک کنکور رو هم میاوردم، انتخابم دانشگاه فردوسی بود.

یعنی اینقدر به موندن در مشهد وابسته بودم.

تازه اصلا هم از تهران خوشم نمیومد؛ به خاطر جوّوووِششش...

ولی حالا ...

از تهران یه پیشنهاد کار بهم شد

مهم نیست که رفتنم درست بشه یا نه

مهم اینه که گفتم حاضرم بیام ...

دلم میخواد قید همه چی رو بزنم..  :(


۹۴/۱۲/۱۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
امین جوانشیر

نظرات  (۴)

۱۹ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۵۸ سفیـــر نـــور
چی بگم.... 

... 

... 
حتما..... نمیگم ولش کنید :/

پاسخ:
:|
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۴۲ فرانک باباپور
ماهم همین افکار رو داشتیم دم کنکور... آدما عوض میشن افکارشون! الان اگه پیش بیاد خارج از ایران هم میرم چه برسه به تهران. 
راستی اگه کاری بود اونجا بگین یکی هست که دنبال کار میگرده بعد ماهم بیایم! :دی
البته هواش خیلی آلوده است ها. حواستون باشه!! :))
پاسخ:
برا شما باید دو تا کار پیدا کرد..  :)

سلام

ایام فاطمیه رو بهتون تسلیت میگم :((

التماس دعاا
پاسخ:
بر همه عاشقان مادر سادات (س) تسلیت .. :((
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۲۰ یک دختر شیعه
من با اینکه عاشق دانشگاه امام صادق بودم ولی به خاطر تهرانش مشهدو ترجیه دادم
: )
پاسخ:
انشاءالله همیشه مشهدو ترجیح بدید
چیه تهران..!!؟؟  :l

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">