یادایام

روزمرگی های ماندگار امین جوانشیر

روزمرگی های ماندگار امین جوانشیر

سلام.
هیچ حرفی برای گفتن نیست؛
جز اینکه..
مینویسم تا بماند.

آخرین مطالب
  • ۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۶ شله*
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

جریمه

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

رفته بودم پارک وکیل آباد

وقتی برگشتم 40 تومان جریمه شده بودم

باورم نمیشد!! چند بار نقطه هاشو شمردم..

یعنی یه جوری شده بودم که داشتم کم کم از نظام و انقلاب و همه چی رو برمیگردوندم..   :))))

نشسته بودم تو ماشین و به این فکر میکردم که قیمت کارای بعدی رو ببرم بالا که ..

افسره از روبرو پیداش شد

هر چی ماشین جلو ما بود، در عرض چند ثانیه ناپدید شدند

ولی من با خونسردی تمام نشسته بودم تو ماشین و با تلفن همراه صحبت میکردم..

اومد نزدیکم؛

تلفن رو قطع کردم ببینم چی میگه

گفت: "جریمه هم که شدی.. تو جوون آخه برا چی.."

یعنی طرف بیشتر از خود من دلش سوخته بود

گفتم حالا تخفیف میدادی خب..

گفت بچه خوبی هم که هستی..

گواهی نامه و برگه جریمه تو بده

میخواست 20 تومان بنویسه که با یه کم مظلوم نمایی 10 تومانش کرد..

یعنی باورتون نمیشه کم مونده بود فقط شعار بدم: مرگ بر امریکا..     خخخخخخخخخ

۹۵/۰۳/۰۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
امین جوانشیر

جریمه

نظرات  (۵)

جالب بود
موفق باشید.
پاسخ:
ممنون.
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۸ خانوم زرافه
چه ربطی به آمریکا داره آخه .. 

:)
پاسخ:
یعنی شما ربطشو متوجه نمیشین واقعا!؟   :))
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۳ یک دختر شیعه
برا قسمت 40 تومن جریمه روحانی مچکریم: |روحانی متحیریم: |
دییی عجب افسر باحالی: )
پاسخ:
اولش با خودم میگفتم: "چقدر بی‌رحمانه.."
ولی بعدش که تخفیف داد، معلوم شد واقعا آدم باحالیه ..  :)
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۳ فرانک باباپور
مگه این اجازه رو دارن که تخفیف بدن؟! قانون قانونه آقا! چه اینجا چه آمریکا همه قانون دارن! شماره پلاک بدین گزارش بدم ۳۰ تومن جریمه بیاد در خونتون! 
نترسین، شوخی کردم! الان پا میشین میرین نماز جمعه شعار برعکس میدین!!
پاسخ:
میخواین بدین، بدین
برا من فرقی نمیکنه
حقوق شماها رو کمتر میکنیم!
نترسین، شوخی کردم! :)

۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۴ سفیـــر نـــور
بله .....

چه افسر باحالی بوده ...من بودم جاش 40 تومن دیگه ام اضافه میکردم :))


الحمدالله که اخر همه چیز میشه مرگ برآمریکااااا :)

موفق باشید :)
پاسخ:
خوب شد شما افسر نشدید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">