یادایام

روزمرگی های ماندگار امین جوانشیر

روزمرگی های ماندگار امین جوانشیر

سلام.
هیچ حرفی برای گفتن نیست؛
جز اینکه..
مینویسم تا بماند.

آخرین مطالب
  • ۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۶ شله*
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

فرنی داغ

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ

از ناحیه با بچه ها پیاده انداخته بودیم به سمت کوهسنگی. حدود هفت و نیم صبح، من و آرش و میلاد و رضا و مسعود. طبق معمول، صبحانه در حد متوسطی خورده بودم. ارده و عسل و یک لیوان شیر که گرچه حجم زیادی نداشت، اما به اندازه کافی کامل به نظر می‌رسید.

قسمتی از مسیر، من و آرش چند قدمی از بقیه فاصله گرفته بودیم و در حال صحبت بودیم که فضای باغ گونه بستنی غدیر و قادر خیابان کوهسنگی مثل همیشه نگاهمان را به سمت خودش کج کرد و تابلوی "فرنی داغ" آن، حرفمان را برید و فکر خوردن یک فرنی داغ را به سرمان انداخت.

بقیه بچه ها را هم هر طور بود راضی کردیم. قرار شد آرش مادر خرج شود و حساب کند. اولین بار بود داخل این مجموعه می‌آمدم. فضا فوق العاده بود. دکور و تزئینات حرف نداشت. قیمت را نپرسیده، به تعدادمان سفارش دادیم و لحظاتی بعد، کاسه های فرنی بود که با تزئین پسته و دارچین و یه چیز دیگه به همراه نان قاق کنجدی، روی میزمان قرار می‌گرفت. زیبایی و تزئین غذا و شیک بودن فضا، اشتهای هر بنی بشری را باز می‌کرد. صدای رادیو صبحگاهی هم فضا را خاص تر و دلنشین تر کرده بود.

به امید برنده شدن در قرعه کشی، فرم نظرسنجی‌ای را با گزینه های خوب و عالی پر کرده و تنها به این  فکر می‌کردم که: "حتما یک بار با خانمم اینجا بیایم.."

پی نوشت: چون همه آب کله دوست ندارند، این واسه اونا..

نظرات  (۳)

شکنجه ی غذایی....
پاسخ:
یعنی اینقدر خوشمزه بودها... 
اگه رفیعی نمی بود هم قیمت نمیگرفتین قبل سفارش؟ اگه مادرخرج خودتون میبودین چی؟ اصلا ممکنه مادرخرج بشین؟ شیرینی فرنی دلتونو نمیزد ینی؟
پاسخ:
قیمت حدودی شو که داشتیم
مگه یه فرنی چقدر می‌ارزه!؟
آره بابا
مادرخرج هم شدیم تاحالا
ولی زیاد حس خوبی نداره..
اینجا من و یکی از بچه ها پولشو دادیم بعدا
دو نفر دیگه رو نمیدونم

۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۷ فرانک باباپور
حالا چرا یکبار؟
مثل همسر گرام بنده که سالی یکبار شیر کاکائو داغ با کیک میبرن مارو! :|
راستی وارد کردن رمز برای بلاگی ها رو ببندید!
پاسخ:
تنهایی حال نمیده
فقط دو نفری..  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">