یادایام

روزمرگی های ماندگار امین جوانشیر

روزمرگی های ماندگار امین جوانشیر

سلام.
هیچ حرفی برای گفتن نیست؛
جز اینکه..
مینویسم تا بماند.

آخرین مطالب
  • ۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۶ شله*
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

دوشنبه 27 مرداد 92 - صبح - حرم مطهر رضوی

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ب.ظ

امروز اولین روز چهاردهمین اجلاس بسیج اساتید در مشهد بود. مأموریت داشتم به عنوان خبرنگار در کنار دو نفر دیگه اخبار روز افتتاحیه رو انعکاس بدم. با اینکه از این نوع خبر فرستادن عجولانه اصلا خوشم نمیاد، ولی چاره ای نبود. سرعت حرف اول رو میزد. چون تجربه اولم بود، دست اول زیاد راحت نبود. اما بعدش دیگه مشکلی نبود. جالب اینه بعد از اینکه مراسم تموم شد، مسئول محترم خبرگزاری مون تو استان، یعنی خانم علیزاده، کلی از کارم تعریف کرد. و من به هدفم فکر میکردم و با خودم میگفتم: " شاید مجبور بشید یه روزی بچه هاتونو بفرستید با من مصاحبه کنند!!"   

این مراسم چند تا نکته حاشیه ای هم داشت. اول اینکه محسن حاج حسنی از قاریان بین المللی کشور که دوران راهنمایی در یک مدرسه درس میخوندیم، قاری همایش بود. البته محسن یک سال از ما بالاتر بود و چون من اون موقع ها مثل الان فعال نبودم، من رو نمیشناخت و الان هم مطمئنا نمیشناسه. هیچ فرقی نکرده بود. مثل همون موقع ها خوش تیپ و قرائتشم فوق العاده. یادمه یه سال تو مسابقات اول شده بود و بعد در حضور رهبری هم قرائتی رو داشت و حتی شخصا خدمت ایشون هم رسید که عکسشو تو روزنامه چاپ کردن1 و یادمه معاون پرورشیمون آقای ملک زاده عکسشو از روزنامه درآورد و زد روی برد. اون سال برای مسابقات به عربستان هم رفت و خونه ی خدا رو زیارت کرد. گفتم آقای ملک زاده اینم بگم که چند ماه پیش رفتم مدرسه و دیدمش و با هم صحبت کردیم. همه اساتیدمون بازنشست شده بودند. فقط آقای ملک زاده مونده بود که ایشون هم سال آخرش بود و امسال دیگه بازنشست شده.

نکته دومی که خیلی هم جالب بود، تفاوت دیدگاه دبیر علمی همایش و یکی از سخنرانان روز اول همایش بود. آقای خسرو پناه اول همایش گفت ما امسال میخوایم نظریه های علوم رو نقد کنیم و بعد باید به جایی برسیم که بتونیم خودمون تولید کنیم. اما احمدیان رئیس مرکز راهبردی سپاه بعدش اومد گفت قبل از اینکه بخواهیم نظریه دیگران را نقد کنیم، باید بتوانیم نظریه تولید کنیم تا با دیدگاه خود بتوانیم نظریات دیگران را نقد کنیم. ایشون اشاره ای هم به روش شهید مطهری در همین چارچوب کرد. به نظر من هم گفتمان آقای احمدی درست تر به نظر میرسه.

 بقیشم زیاد مهم نیست..

 1- تو اینترنت که میگشتم عکسی که با رهبری گرفته شده بود رو پیدا کردم و گذاشتم. آدرس ایمیلشم پیدا کردم و یه ایمیل براش فرستادم.


محسن حاج حسنی        دانلود فایل تصویری تلاوت محسن حاج حسنی در حضور رهبری - 1381

محسن حاج حسنی        دانلود فایل تصویری تلاوت محسن حاج حسنی در حضور رهبری - 1389

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">